Форма представления | Статьи в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2018 |
Язык | английский |
|
Мефодьева Марина Анатольевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Саттаров Т.А. How to survive in the alcohol industry or advertising technologies of alcohol brands / Т.А. Саттаров, Л.В. Гатауллина, М.А. Мефодьева // Образование и наука в современных реалиях : материалы IV Междунар. науч.–практ. конф. (Чебоксары, 26 февр. 2018 г.) / редкол.: О.Н. Широков [и др.] – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2018. – С. 170-171. – ISBN 978-5-6040732-7-8 |
Аннотация |
This article considers the technologies of the alcohol brand formation. The advertising campaigns of the leading brands are analyzed. The peculiarities of using advertising methods, concepts and technologies are revealed. Based on the study, several specific advertising technologies are published, which are most effective in practical application. |
Ключевые слова |
Internet, leader, social media, image, social networks, political PR, politician. |
Название журнала |
Образование и нак/ука - производству
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=177035 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Мефодьева Марина Анатольевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2018-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2018-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2018 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Саттаров Т.А. How to survive in the alcohol industry or advertising technologies of alcohol brands / Т.А. Саттаров, Л.В. Гатауллина, М.А. Мефодьева // Образование и наука в современных реалиях : материалы IV Междунар. науч.–практ. конф. (Чебоксары, 26 февр. 2018 г.) / редкол.: О.Н. Широков [и др.] – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2018. – С. 170-171. – ISBN 978-5-6040732-7-8 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=177035 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Образование и нак/ука - производству |
ru_RU |
dc.description.abstract |
This article considers the technologies of the alcohol brand formation. The advertising campaigns of the leading brands are analyzed. The peculiarities of using advertising methods, concepts and technologies are revealed. Based on the study, several specific advertising technologies are published, which are most effective in practical application. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
Internet |
ru_RU |
dc.subject |
leader |
ru_RU |
dc.subject |
social media |
ru_RU |
dc.subject |
image |
ru_RU |
dc.subject |
social networks |
ru_RU |
dc.subject |
political PR |
ru_RU |
dc.subject |
politician. |
ru_RU |
dc.title |
How to survive in the alcohol industry or advertising technologies of alcohol brands |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|