Форма представления | Статьи в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2018 |
Язык | английский |
|
Мефодьева Марина Анатольевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Babrasheva D. Corporate identity as an element of PR communication / D.Babrasheva , G.Gabdulkhakova , M.Mefodeva , M. Shaitanova // Тенденции развития науки и образования. - 2018. - Часть 1. - C.33-35 |
Аннотация |
The article is devoted to corporate identity and its importance to a company. The authors
give a definition to corporate identity concept and reveal its essence. it is Four basic rules for creating corporate identity are considered. Elements and carriers of corporate identity are specified. |
Ключевые слова |
corporate identity, PR campaign, elements and carriers of corporate identity |
Название журнала |
тенденции развития российской экономики в начале 21 века
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=177040 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Мефодьева Марина Анатольевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2018-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2018-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2018 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Babrasheva D. Corporate identity as an element of PR communication / D.Babrasheva , G.Gabdulkhakova , M.Mefodeva , M. Shaitanova // Тенденции развития науки и образования. - 2018. - Часть 1. - C.33-35 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=177040 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
тенденции развития российской экономики в начале 21 века |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article is devoted to corporate identity and its importance to a company. The authors
give a definition to corporate identity concept and reveal its essence. it is Four basic rules for creating corporate identity are considered. Elements and carriers of corporate identity are specified. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
corporate identity |
ru_RU |
dc.subject |
PR campaign |
ru_RU |
dc.subject |
elements and carriers of corporate identity |
ru_RU |
dc.title |
Corporate identity as an element of PR communication |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|