Форма представления | Статьи в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2015 |
Язык | русский |
|
Галанин Сергей Федорович, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Галанин С.Ф. Современные тенденции поведения интернет-аудитории в России / С.Ф. Галанин // Российская школа связей с общественностью: ежегодный альманах. - Вып. 7. «Профессиональная коммуникация в современном мире: история и перспективы.« - М., 2015. - 245 с. URL: http://www.apso.susu.ru/almanah - С. 44-50. |
Аннотация |
Российская школа связей с общественно-стью: ежегодный альманах |
Ключевые слова |
интернет, коммуникации в сети интернет, реклама в сети интернет, поведение аудитории, Internet, communication on the Internet, advertising on the Internet, audience behavior |
Название журнала |
Российская школа связей с общественно-стью: ежегодный альманах
|
URL |
http://www.apso.susu.ru/almanah |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=181206 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Галанин Сергей Федорович |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2015-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2015-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2015 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Галанин С.Ф. Современные тенденции поведения интернет-аудитории в России / С.Ф. Галанин // Российская школа связей с общественностью: ежегодный альманах. - Вып. 7. «Профессиональная коммуникация в современном мире: история и перспективы.« - М., 2015. - 245 с. URL: http://www.apso.susu.ru/almanah - С. 44-50. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=181206 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Российская школа связей с общественно-стью: ежегодный альманах |
ru_RU |
dc.description.abstract |
In 2014, in the fall of volumes of all types of commercial communications contextual online advertising grew by 20%. Unconditional Russian leader - «Yandex«. The other main type of online advertising - banners, showed a decline of 5%. The main features of 2014 were: 1) an increase in the Russian internet audience (up to 67 million people.).; 2) mobilization audience (40% yield to the network through mobile devices); 3) The flow of abbreviated budgets from traditional media to the Internet; 4) improving the targeting of Internet communications; 5) the emergence of new possibilities of applications, allows you to plan, implement and evaluate the effectiveness of communication on the Internet; 6) increase the user settings of applications that block banners on the Internet. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
интернет |
ru_RU |
dc.subject |
коммуникации в сети интернет |
ru_RU |
dc.subject |
реклама в сети интернет |
ru_RU |
dc.subject |
поведение аудитории |
ru_RU |
dc.subject |
Internet |
ru_RU |
dc.subject |
communication on the Internet |
ru_RU |
dc.subject |
advertising on the Internet |
ru_RU |
dc.subject |
audience behavior |
ru_RU |
dc.title |
Современные тенденции поведения интернет-аудитории в России |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|