Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
IMPLICATIONS AND OPPORTUNITIES OF OPEN ONLINE COURSES FOR HIGHER EDUCATION IN RUSSIA
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2018
Языкрусский
  • Айнутдинова Ирина Наильевна, автор
  • Айнутдинова Карина Артуровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Ainoutdinova, I.N. & Ainoutdinova, K.A. (2018). Implications And Opportunities Of Open Online Courses For Higher Education In Russia / Irina N. Ainoutdinova, Karina A. Ainoutdinova // IFTE 2018 4th International Forum on Teacher Education // European Proceedings of Social and Behavioural Sciences EpSBS, Vol. XLV(45), №41, pp. 354-366 e-ISSN: 2357-1330
 doi:https://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2018.09.41 (0,8 п.л.)
    Аннотация The purpose of this paper is to analyze whether open online courses (OOC), especially MOOCs (massive open online courses) and SPOCs (small private online courses) may support different learning needs and styles of Russian students, enrich university learning environment and the higher school's curriculum with alternative educational modes and models for better learning outcomes. The main result of the study is the design of the open online learning model that enhances the quality of university education in general and foreign language training in particular.
    Ключевые слова University, students, open online courses, MOOCs, SPOCs, technology
    Название журнала The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS
    URL https://www.futureacademy.org.uk/files/images/upload/IFTE2018F041.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=184674
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    IFTE2018_article_87_354_366.pdf 0,47 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных