Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2018 |
Язык | английский |
|
Ильясова Лилия Галиевна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Marina Solnyshkina, Maria Kazachkova, Elena Varlamova, Liliya Ilyasova THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS:A QUNTITATIVE STUDY // Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES 15-17 October, 2018 - Istanbul - pp. 688-696 ISBN: 978-605-82433-4-7 |
Аннотация |
Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES |
Ключевые слова |
corpus, disciplinary differences, pronouns, Russian academic discourse, text complexity |
Название журнала |
Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES
|
URL |
http://www.ocerints.org/adved18_e-publication/abstracts/a291.html |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=187456 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Ильясова Лилия Галиевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2018-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2018-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2018 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Marina Solnyshkina, Maria Kazachkova, Elena Varlamova, Liliya Ilyasova THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS:A QUNTITATIVE STUDY // Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES 15-17 October, 2018 - Istanbul - pp. 688-696 ISBN: 978-605-82433-4-7 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=187456 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
corpus |
ru_RU |
dc.subject |
disciplinary differences |
ru_RU |
dc.subject |
pronouns |
ru_RU |
dc.subject |
Russian academic discourse |
ru_RU |
dc.subject |
text complexity |
ru_RU |
dc.title |
THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS:
A QUNTITATIVE STUDY
|
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|