Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS: A QUNTITATIVE STUDY
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2018
Языканглийский
  • Ильясова Лилия Галиевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Marina Solnyshkina, Maria Kazachkova, Elena Varlamova, Liliya Ilyasova THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS:A QUNTITATIVE STUDY // Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES 15-17 October, 2018 - Istanbul - pp. 688-696 ISBN: 978-605-82433-4-7
    Аннотация Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES
    Ключевые слова corpus, disciplinary differences, pronouns, Russian academic discourse, text complexity
    Название журнала Proceedings of ADVED 2018- 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES
    URL http://www.ocerints.org/adved18_e-publication/abstracts/a291.html
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=187456

    Полная запись метаданных