Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
WE SHOULD, WE MUST, OR WE HAVE TO LEARN MODAL VERBS: NEW APPROACHES TO TEACHING MODALS IN EFL CLASS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2018
Языкрусский
  • Абдрафикова Альбина Ринатовна, автор
  • Пименова Татьяна Сергеевна, автор
  • Ярмакеев Искандер Энгелевич, автор
  • Трегубова Татьяна Моисеевна, автор
  • Назарова Оксана Кабировна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Oksana K. Nazarova, Iskander E. Yarmakeev, Tatiana S. Pimenova, Albina R. Abdrafikova, Tatiana M. Tregubova. WE SHOULD, WE MUST, OR WE HAVE TO LEARN MODAL VERBS: NEW APPROACHES TO TEACHING MODALS IN EFL CLASS / Oksana K. Nazarova, Iskander E. Yarmakeev, Tatiana S. Pimenova, Albina R. Abdrafikova, Tatiana M. Tregubova // REVISTA PUBLICANDO. - 2018. - Vol. 1. - Issue 18. - 96-104.
    Аннотация The main purpose of our research was to develop new approaches to teaching modals in EFL class aimed at:- mastering the scientific concept of modality by students;- devising teaching tips with the use of creative techniques. The research enabled us to apply elaborated teaching techniques in the English language classroom. The devised teaching tips can be applied at any level of high school students' proficiency in EFL class. The obtained results of the research can be recommended for English teachers of high schools.
    Ключевые слова category of modality, creative teaching technique, feature of the language, grammatical phenomenon, linguistic means
    Название журнала REVISTA PUBLICANDO
    URL https://www.rmlconsultores.com/revista/index.php/crv/article/view/1847/pdf_1314
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=192382
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_1847_6760_1_PB.pdf 0,24 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных