Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
SOCIAL MEDIA MARKETING AS A DIGITAL ECONOMY TOOL OF THE SERVICES MARKET FOR THE POPULATION OF THE REPUBLIC OF TATARSTAN»
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Шабалина Светлана Александровна, автор
  • Vanickova Radka , автор
  • Шабалин Евгений Степанович, автор
  • Шигапова Алина Юрьевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала S.Shabalina at al. Social media marketing as a digital economy tool of the services market for the population of the Republic of Tatarstan»VI International Scientific Conference Digital Transformation of the Economy: Challenges, Trends and New Opportunities held in Samara, Russia (Samara State University of Economics) on 29th–31st May 2018. P. 356-367
    Аннотация VI International Scientific Conference Digital Transformation of the Economy: Challenges, Trends and New Opportunities held in Samara, Russia (Samara State University of Economics) on 29th?31st May 2018
    Ключевые слова behavioral model, digitalization, marketing, services market, social media, targeting.
    Название журнала VI International Scientific Conference Digital Transformation of the Economy: Challenges, Trends and New Opportunities held in Samara, Russia (Samara State University of Economics) on 29th?31st May 2018
    URL https://www.springer.com/in/book/9783030113667.
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=195788

    Полная запись метаданных