Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
SPEECH-COMMUNICATIVE SKILLS IN THE STRUCTURE OF PREDICTIVE COMPETENCE OF YOUNG SCHOOLCHILDREN WITH SENSORY DISORDERS.
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Дадакина Виктория Юрьевна, автор
  • Нигматуллина Ирина Александровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Nigmatullina I.A. Dadakina V.Ju. (2018). Speech-communicative Skills in the Structure of Predictive Competence of Young Schoolchildren with Sensory Disorders. In: T. V. Petkova & V. S. Chukov (Eds.), 2nd International e-Conference on Studies in Humanities and Social Sciences: Conference Proceedings (pp. 49-58). Belgrade: Center for Open Access in Science. https://doi.org/10.32591/coas.e-conf.02.04049n
    Аннотация 2nd International e-Conference on Studies in Humanities and Social Sciences: Conference Proceedings
    Ключевые слова predictive competence, young schoolchildren, sensory disorders, speech skills, communication skills
    Название журнала 2nd International e-Conference on Studies in Humanities and Social Sciences: Conference Proceedings
    URL http://centerprode.com/conferences/2IeCSHSS.html#004
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=202492
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    coas.e_conf.02.04049n.pdf 0,38 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных