Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
HOW CHILDREN WITH DEVELOPMENTAL DISORDERS UNDERSTAND EMOTIONAL STATES OF THEIR PEERS AND ADULTS IN DIFFERENT INTERACTION SITUATIONS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Артемьева Татьяна Васильевна, автор
  • Ахметзянова Анна Ивановна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Akhmetzyanova A.I., Artemyeva T.V. How Children with Developmental Disorders Understand Emotional States of Their Peers and Adults in Different Interaction Situations //2nd International Conference on Education Science and Social Development (ESSD 2019). Series:Advances in Social Science, Education and Humanities Research, July, volume 298, p. 98-101 atlantis-press.https://www.atlantis-press.com/proceedings/essd-19/125912971
    Аннотация Proceedings of the 2nd International Conference on Education Science and Social Development (ESSD 2019)
    Ключевые слова emotions, interaction, children, preschool age, developmental disorders
    Название журнала Proceedings of the 2nd International Conference on Education Science and Social Development (ESSD 2019)
    URL https://www.atlantis-press.com/proceedings/essd-19/125912971
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=205583
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    Akhmetzyanova__Artemeva.pdf 2,15 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных