Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MENTORING ON SCIENCE TEACHER EDUCATION IN RUSSIA AND INTERNATIONAL PERSPECTIVES
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Масалимова Альфия Рафисовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Usak, Muhammet; Masalimova, Alfiya R. (2019). MENTORING ON SCIENCE TEACHER EDUCATION IN RUSSIA AND INTERNATIONAL PERSPECTIVES. JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION, 18(3), 320 - 322
    Аннотация Nowadays, mentoring as an educational form of Russia's occupational activity is undergoing fundamental changes due to the variety of interrelated factors affecting the mentoring system. The requirements for the mentor-ing system itself are affected by these changes as well. Nature of the mentoring activity influences socio-economic, political, socio-cultural, pedagogical, methodical and individual factors. Socio-economic factors that determine not only the enterprises' state order, but also modern educational institutions' order to revive and improve the traditions of mentoring receive the highest priority among these factors
    Ключевые слова mentoring, science teacher, education
    Название журнала JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
    URL http://oaji.net/articles/2019/987-1559371904.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=207187
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    1._Baltic.pdf 0,09 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных