Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
TEAM-TEACHING TOWARDS TEAM LEARNING: THE TWO-WAY COLLABORATION AMONG THE THREE PARTIES (STUDENTS, NATIVE SPEAKERS, RUSSIAN TEACHERS OF ENGLISH)
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языканглийский
  • Нурутдинова Аида Рустамовна, автор
  • Дмитриевна Елена Викторовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Nurutdinova A.R., Dmitrieva E.V. TEAM-TEACHING TOWARDS TEAM LEARNING: THE TWO-WAY COLLABORATION AMONG THE THREE PARTIES (STUDENTS, NATIVE SPEAKERS, RUSSIAN TEACHERS OF ENGLISH) // В сборнике: International Research Conference on Science, Education, Technology and Management Conference Proceedings. 2017. С. 126-133.
    Аннотация INTERNATIONAL RESEARCH CONFERENCE ON SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND MANAGEMENT Paris, France, 20 августа 2017 г.
    Ключевые слова TEACHING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE, CROSS-CULTURAL AND INTERCULTURAL FACTORS, COMMUNICATION SKILLS, APPROACHES AND CONDITIONS OF LEARNING, EDUCATIONAL CONDITIONS AND APPROACHES TO TEACHING, EXAMINATION SYSTEM, ENGLISH LANGUAGE EDUCATION
    Название журнала INTERNATIONAL RESEARCH CONFERENCE ON SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND MANAGEMENT Paris, France, 20 августа 2017 г.
    URL http://scipro.ru/wp-content/uploads/2017/08/collect_France_20082017.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=210090
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_collect_France_20082017.pdf 9,52 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных