Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
FACILITATION OF SOCIAL INTERACTION IN THE PSYCHOLOGY OF INCLUSIVE EDUCATION (促进全纳教育心理学中的社会互动)
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Васина Вероника Викторовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Vasina V. V. Facilitation of social interaction in the psychology of inclusive education (促进全纳教育心理学中的社会互动) / Materials of the International Conference “Scientific research of the SCO countries: synergy and integration” - Reports in English (October 14, 2019. Beijing, PRC).208 p., P. 102 – 109.
    Аннотация Materials of the International Conference “Scientific research of the SCO countries: synergy and integration” - Reports in English (October 14, 2019. Beijing, PRC).208 p.
    Ключевые слова facilitation of social interaction, communicator, observer, ontological approach, psychology of inclusive education, psychosocial dissonance
    Название журнала Materials of the International Conference “Scientific research of the SCO countries: synergy and integration” - Reports in English (October 14, 2019. Beijing, PRC).208 p.
    URL http://naukarus.ru/public_html/wp-content/uploads/2019/ Scientific%20research%20of%20the%20SCO%20countries%20- %20English%20Reports%20-%20October%2014%20- %20Part%201.pdf#page=102
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=213073

    Полная запись метаданных