Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MIXED METHODS STUDY OF MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE IN USA AND RUSSIA USING SEQUENTIAL NESTED DESIGN
Форма представленияСтатьи в российских журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Ибрагимова Елена Николаевна, автор
  • Чошанов Мурат Аширович, автор
  • Шакирова Кадрия Бариевна, автор
  • Шакирова Лилиана Рафиковна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Mourat Tchoshanov, Maria Quinones, Kadriya Shakirova, Elena Ibragimova, Liliana Shakirova. Mixed Methods Study of Middle School Mathematics Teachers' Content Knowledge in USA and Russia Using Sequential Nested Design // ARPHA Proceedings 1: V International Forum on Teacher Education : Part I: Teacher Education and Training. Рр. 687-700. doi: 10.3897/ap.1.e0651
    Аннотация ARPHA Proceedings 1: V International Forum on Teacher Education : Part I: Teacher Education and Training
    Ключевые слова cross-national comparison, teacher knowledge, topic-specific content knowledge, lower secondary school mathematics
    Название журнала ARPHA Proceedings 1: V International Forum on Teacher Education : Part I: Teacher Education and Training
    URL https://ap.pensoft.net/article/22104/
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=213942

    Полная запись метаданных