Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
RSS Ins Вконтакте twitter facebook
REGIONAL SPECIFICS OF THE DEVELOPMENT OF MEDIA BRANDS OF ONLINE MEDIA OFFICES (FOR EXAMPLE, THE REPUBLIC OF TATARSTAN)
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языкрусский
  • Дорощук Елена Сергеевна, автор
  • Староверова Татьяна Сергеевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Elena Sergeevna Doroschuk, Tatiana Sergeevna Staroverova. Regional Specifics of the Development of Media Brands of Online Media Offices (For Example, the Republic of Tatarstan) //Online Journal of Communication and Media Technologies, Volume 9, Issue 4, October 2019, e201930. DOI: https://doi.org/10.29333/ojcmt/6276.
    Аннотация The phenomenon of mediatization has an impact on social processes and culture, creating a new mediated world in which relentless competition and digital technologies cause the transformation of media systems. A striking case in point is the processes of conquering and retaining market segments in network spaces, which gives rise to new forms of media activity. One of them is media branding in the online media offices.
    Ключевые слова Media brand, Online Media Office, Regional media system, media market, media branding tools, media product, Media brand effectiveness.
    Название журнала Online Journal of Communication and Media Technologies
    URL https://www.ojcmt.net/article/regional-specifics-of-the-development-of-media-brands-of-online-media-offices-for-example-the-6276
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=214258

    Полная запись метаданных