Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
CROSS-CASE EXAMINATION OF MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' TOPIC-SPECIFIC CONTENT KNOWLEDGE IN THE U.S. AND RUSSIA
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Чошанов Мурат Аширович, автор
  • Шакирова Гульшат Фиразовна, автор
  • Шакирова Лилиана Рафиковна, автор
  • Quinones Maria Cruz , автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Mourat Tchoshanov, Maria Cruz Quinones, Gulshat Shakirova, Liliana Shakirova. CROSS-CASE EXAMINATION OF MIDDLE SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' TOPIC-SPECIFIC CONTENT KNOWLEDGE IN THE U.S. AND RUSSIA. Proceedings of the forty-first annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. St Louis, MO: University of Missouri, USA, November 14-17, 2019. Pp. 756-761.
    Аннотация Proceedings of the forty-first annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
    Ключевые слова teacher knowledge, cross-national study, number concepts and operations, middle school mathematics
    Название журнала Proceedings of the forty-first annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
    URL http://www.pmena.org/pmenaproceedings/PMENA%2041%202019%20Proceedings.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=214699

    Полная запись метаданных