Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
HOW CHILDREN WITH DEVELOPMENTAL DISORDERS UNDERSTAND EMOTIONAL STATES OF THEIR PEERS AND ADULTS IN DIFFERENT INTERACTION SITUATIONS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Ахметзянова Анна Ивановна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Akhmetzyanova A.I., Artemyeva T.V. How Children with Developmental Disorders Understand Emotional States of Their Peers and Adults in Different Interaction Situations //2nd International Conference on Educa-tion Science and Social Develop-ment (ESSD 2019). Series: Advanc-es in Social Science, Education and Humanities Research, July 2019, volume 298, p. 98-101 atlantis-press. https://www.atlantis-press.com/proceedings/essd-19/125912971
    Аннотация 2nd International Conference on Education Science and Social Development (ESSD 2019).
    Ключевые слова emotions, interaction, children, preschool age, developmental disorders
    Название журнала 2nd International Conference on Education Science and Social Development (ESSD 2019).
    URL https://www.atlantis-press.com/proceedings/essd-19/125912971
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=215658
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    Akhmetzyanova__Artemeva_Kitaj.pdf 2,15 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных