Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE IMPACT OF ACADEMIC MOTIVATION, SCHOOL ANXIETY AND SELF-REFLECTIVE AWARENESS ON THE EXPERIENCE OF HIGH SCHOOL STUDENTS' COGNITIVE STATES
Форма представленияСтатьи в российских журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Валиуллина Марина Евгеньевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Marina E. Valiullina, The Impact of Academic Motivation, School Anxiety and Self-Reflective Awareness on the Experience of High School Students' Cognitive States //ARPHA Proceedings 1, Proceedings IFTE-2019 (V International Forum on Teacher Education), pp. 1469-1478 http://doi.org/10.3897/ap.1.e1394 https://ap.pensoft.net/browse_journal_issue_documents.php?issue_id=2782&journal_name=ap&journal_id=91&p=1&p=0
    Аннотация IFTE-2019 (V International Forum on Teacher Education)
    Ключевые слова cognitive state, academic motivation, self-reflective awareness, school anxiety, interrelation, high school student, adolescent boy, adolescent girl.
    Название журнала IFTE-2019 (V International Forum on Teacher Education)
    URL https://ap.pensoft.net/browse_journal_issue_documents.php?issue_id=2782&journal_name=ap&journal_id=91&p=1&p=0
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=216735
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_AP_article_22234_en_1.pdf 0,18 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных