Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE USE OF PRONOUNS IN RUSSIAN CLASSROOM TEXTBOOKS: A QUANTITATIVE STUDY
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2018
Языканглийский
  • Варламова Елена Валерьевна, автор
  • Ильясова Лилия Галиевна, автор
  • Казачкова Мария Борисовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Solnyshkina, M., Kazachkova, M., Varlamova, E., Ilyasova, L. The Use of Pronouns in Russian Classroom Textbooks: A Quantitative Study (ADVED 2018, Istanbul, Web of Science) // Proceedings of ADVED 2018- 4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences. pp. 688-699
    Аннотация Proceedings of ADVED 2018- 4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences
    Ключевые слова CORPUS, DISCIPLINARY DIFFERENCES, PRONOUNS, RUSSIAN ACADEMIC DISCOURSE, TEXT COMPLEXITY
    Название журнала Proceedings of ADVED 2018- 4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences
    URL https://www.ocerints.org/adved18_e-publication/papers/291.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=216937

    Полная запись метаданных