Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
THE MARKETING POLICY OF THE MAJOR RUSSIAN ENTERPRISE IN THE CHEMICAL INDUSTRY
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2020
Языканглийский
  • Галанин Сергей Федорович, автор
  • Хакимзянова Алсу Саетзяновна, автор
  • Хакимова Анора Салиховна, автор
  • Галанина Софья Сергеевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Fedorovich, Galanin.S., Sergeevna, G.S., Saetzianovna, K.A., Salihovna, H.A., Yurievich, F.-Y.G. The marketing policy of the major russian enterprise in the chemical industry / Fedorovich, Galanin.S., Sergeevna, G.S., Saetzianovna, K.A., Salihovna, H.A., Yurievich, F.-Y.G.// Opcion. - 2019. - Т. 35. - Special Issue 22. - С. 762-776. Scopus
    Аннотация The study aims to investigate sources of the marketing policy of the major Russian enterprise in the chemical industry via both quantitative and qualitative methods. As a result, newspaper advertising and the record-keeping documents allow us to characterize the methods of the marketing of their products by such major Russian industrialists as the Krestovnikov brothers. As a result of the study, it can be concluded that they recognized advertising as the most important instrument of sales policy.
    Ключевые слова Economic, History, Russia, Advertising
    Название журнала Opcion
    URL https://produccioncientificaluz.org/index.php/opcion/article/view/29507
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=218500
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    Skopus_2019.pdf 0,48 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных