Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
FORMING OF MORPHOLOGICAL COMPETENCE OF STUDENTS THROUGH INDEPENDENT ACTIVITY AT THE LESSONS OF THE NATIVE LANGUAGE
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2020
Языканглийский
  • Галиуллина Гульшат Раисовна, автор
  • Шакирова Гульнара Расиховна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Shakirova Gulnara Rasikhovna, Galiullina Gulshat Raisovna, Forming of Morphological Competence of Students through Independent Activity at the Lessons of the Native Language//JOURNAL OF RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS. - 2019. - Vol.10, Is.. - P.861-868. WoS / Scopus
    Аннотация The study of morphology occupies a large place in the teaching of the native language. The first acquaintance with parts of speech takes place in primary school; then students learn how many of them in the language, into which groups they divide and, thus, get die concept of parts of speech as the system in the middle school.
    Ключевые слова Morphology, Native Language Teaching, Parts of Speech, Independent Activity, Language
    Название журнала JOURNAL OF RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS
    URL https://www.scopus.com/sourceid/21100852964?origin=recordpage
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=220263

    Полная запись метаданных