Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
RSS Ins Вконтакте twitter facebook
THE STUDY OF BLENDED LEARNING METHODS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языкрусский
  • Ушатикова Ирина Игоревна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Ushatikova I., Konovalova E., Ling V., Chernyshev V., Dmitrieva A. The Study of Blended Learning Methods in Higher Education Institutions /I.Ushatikova, E.Konovalova, V.Ling, V.Chernyshev, A.Dmitrieva //Astra Salvensis. - 2019. - Vol.7, №13. - P.367-387.
    Аннотация The relevance of the study is determined by the fact that the considerable attention to the problem of the training quality has been paid, because in recent years the employers appreciate an acute dissatisfaction with the training of graduates on labor market. A graduate of a higher educational institution of any qualification is required to possess not only theoretical knowledge, but also practical skills in solving problems in the professional sphere.
    Ключевые слова blended learning models, factors, higher education institution, students, teachers
    Название журнала Astra Salvensis
    URL https://elibrary.ru/item.asp?id=42073724
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=221951

    Полная запись метаданных