Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
SOCIO-CONSTRUCTIVIST APPROACH AS THE BASIS FOR CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATION IN TEACHING FUTURE ENGINEERS
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2018
Языкрусский
  • Григорьева Ксения Сергеевна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Salekhova L.L. SOCIO-CONSTRUCTIVIST APPROACH AS THE BASIS FOR CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATION IN TEACHING FUTURE ENGINEERS/L. Salekhova, K. Grigorieva, V. Gabdreeva, R. Yakhina Proceedings of 12th International Technology, Education and Development Conference: 5-7 March, 2018: Valencia, Spain. 4448-4451 Publication year: 2018 ISBN: 978-84-697-9480-7 ISSN: 2340-1079 doi: 10.21125/inted.2018.0866
    Аннотация Proceedings of 12th International Technology, Education and Development Conference: 5-7 March, 2018: Valencia, Spain
    Ключевые слова content and language integrated learning (clil), socio-constructivist approach, professionally-oriented teaching, web 2.0.
    Название журнала Proceedings of 12th International Technology, Education and Development Conference: 5-7 March, 2018: Valencia, Spain
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=230332

    Полная запись метаданных