Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
PECULIARITIES OF EDUCATORS' EMOTIONAL BURNOUT IN PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS DEPENDING ON THE LENGTH OF PROFESSIONAL EXPERIENCE
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2019
Языканглийский
  • Шарай Татьяна Петровна, автор
  • нет нет , автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Sharay, T. P. (2019) Peculiarities of Educators' Emotional Burnout in Preschool Educational Institutions Depending on the Length of Professional Experience. In R. A. Valeeva (Ed.), V International Forum on Teacher Education: Proceedings IFTE-2019 (pp. 1181-1189).
    Аннотация Institutions Depending on the Length of Professional Experience. In R. A. Valeeva (Ed.), V International Forum on Teacher Education: Proceedings IFTE-2019 (pp. 1181-1189).
    Ключевые слова emotional burnout; self-attitude; parameters of self-attitude; preschool educators; individual psychological peculiarities of preschool educator; length of professional experience
    Название журнала Institutions Depending on the Length of Professional Experience. In R. A. Valeeva (Ed.), V International Forum on Teacher Education: Proceedings IFTE-2019 (pp. 1181-1189).
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=234607
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F_AP_article_22183_en_1.pdf 0,21 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных