Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
NEW PLAYMAKER IN SCIENCE EDUCATION: COVID-19
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2020
Языканглийский
  • Масалимова Альфия Рафисовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Usak, M., Masalimova, A.R., Cherdymova, E.I., Shaidullina, A.R. (2020). New playmaker in science education: COVID-19. Journal of Baltic Science Education, 19(2), с. 180-185
    Аннотация Nowadays, we all are sitting in our homes and watching what is going on in the world, as if we are watching a science fiction movie, in which we have the leading role. World is a fireplace and we all are “burning”. In the countries where the pandemic is progressing rapidly, all health professionals, regardless of their area of expertise, have been called to the field. This reminds us of the need to revive the general perspective that we have begun to forget. That is to say, no matter how specific our area of expertise is, we are obliged to keep the general perspective of our field and basic doctrines constantly fresh
    Ключевые слова playmaker, science education, COVID-19
    Название журнала JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
    URL https://www.scientiasocialis.lt/jbse/?q=node/836
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=235330
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    SCOPUS___WOS.pdf 0,11 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных