Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2021 |
Язык | английский |
|
Айнутдинова Ирина Наильевна, автор
Благовещенская Анастасия Александровна, автор
|
|
Дмитриева Елена Викторовна, автор
Нурутдинова Аида Рустамовна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Ainoutdinova, I.N., Blagoveshchenskaya, A.A., Nurutdinova, A.R., Dmitrieva, E.V. (2021). Rhizomatic model of online university education in the context of the COVID-19 pandemic in Russia // Ризоматическая модель университетского онлайн-образования в России в условиях пандемии COVID-19. INTED2021 Proceedings: 15th annual International Technology, Education and Development Conference (8-9 March, 2021), Valencia, Spain: pp. 6962–6968. ISBN: 978-84-09-27666-0; ISSN: 2340-1079. DOI: https://doi.org/10.21125/inted.2021.(0,5 п.л.). |
Аннотация |
INTED2021 Proceedings |
Ключевые слова |
university, students, rhizomatic model, online education, hybrid format, networking, crowdsourcing, interaction, COVID-19 pandemic |
Название журнала |
INTED2021 Proceedings
|
URL |
https://library.iated.org/view/AINOUTDINOVA2021RHI |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=250450 |
Файлы ресурса | |
|
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Айнутдинова Ирина Наильевна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Благовещенская Анастасия Александровна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Дмитриева Елена Викторовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Нурутдинова Аида Рустамовна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2021-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2021-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2021 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Ainoutdinova, I.N., Blagoveshchenskaya, A.A., Nurutdinova, A.R., Dmitrieva, E.V. (2021). Rhizomatic model of online university education in the context of the COVID-19 pandemic in Russia // Ризоматическая модель университетского онлайн-образования в России в условиях пандемии COVID-19. INTED2021 Proceedings: 15th annual International Technology, Education and Development Conference (8-9 March, 2021), Valencia, Spain: pp. 6962–6968. ISBN: 978-84-09-27666-0; ISSN: 2340-1079. DOI: https://doi.org/10.21125/inted.2021.(0,5 п.л.). |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=250450 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
INTED2021 Proceedings |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The aim is to analyze the best practices, strategies and models of rhizomatic education, and identify their applicability to Russian universities. This approach is purely innovative and timely because it rejects the outdated view on a centred and firmly entrenched structure of education and allows for a variability of curricula and hybrid methods, absence of strict conditions both for obtaining knowledge and for monitoring outcomes. It motivates autonomy, the ability to follow one's own educational path and disposition for knowledge and skills necessary for future profession and development. The main result of the study is the design of a rhizomatic model of online university education, which might help teachers and students to engage, interact and succeed. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
university |
ru_RU |
dc.subject |
students |
ru_RU |
dc.subject |
rhizomatic model |
ru_RU |
dc.subject |
online education |
ru_RU |
dc.subject |
hybrid format |
ru_RU |
dc.subject |
networking |
ru_RU |
dc.subject |
crowdsourcing |
ru_RU |
dc.subject |
interaction |
ru_RU |
dc.subject |
COVID-19 pandemic |
ru_RU |
dc.title |
Rhizomatic model of online university education in the context of the COVID-19 pandemic in Russia |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|