Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
DIALOGUE AND FEEDBACK BETWEEN THE TEACHER AND STUDENTS AT ENGLISH CLASSES (WITH EXAMPLES OF THE QUESTIONNAIRE)
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2020
Языканглийский
  • Тухватуллина Индира Альбертовна, автор
  • D. Giniyatullina G. Chumarina R. Gataullina, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала D. Giniyatullina, G. Chumarina, R. Gataullina, I. Tukhvatullina, L. Islamova, L. Zinnatullina DIALOGUE AND FEEDBACK BETWEEN THE TEACHER AND STUDENTS AT ENGLISH CLASSES (WITH EXAMPLES OF THE QUESTIONNAIRE).13th annual International Conference of Education, Research and Innovation. 9-10 November, 2020. Online Conference.ICERI2020 Proceedings. P.7616-7620 ISBN: 978-84-09-24232-0 ISSN: 2340-1095
    Аннотация IATED Digital Library
    Ключевые слова feedback, diary of the group, questionnaire, student, teacher-student, self-education, self-discipline, motivation, english as a second language, esl.
    Название журнала IATED Digital Library
    URL https://www.semanticscholar.org/author/Indira-Tukhvatullina/2042147514
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=251525

    Полная запись метаданных