Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
FROLOVA, N., SHAGIVALEEVA, G., KAMAL, M., SPICHAK, V., & SALIMOVA, S. (2021). ANXIETY LEVEL AND CRITICAL THINKING ASSOCIATED WITH FOREIGN LANGUAGE LEARNING, DEPENDING ON EDUCATIONAL AND PROFESSIONAL ACTIVITIES. THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 100897.
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2021
Языкрусский
  • Шагивалеева Гузалия Расиховна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Frolova, N., Shagivaleeva, G., Kamal, M., Spichak, V., & Salimova, S. . Anxiety level and critical thinking associated with foreign language learning, depending on educational and professional activities. //Thinking Skills and Creativit. - Volume 41, September 2021, 100897.https://doi.org/10.1016/j.tsc.2021.100897
    Аннотация Frolova, N., Shagivaleeva, G., Kamal, M., Spichak, V., & Salimova, S. . Anxiety level and critical thinking associated with foreign language learning, depending on educational and professional activities. //Thinking Skills and Creativit. - Volume 41, September 2021, 100897.https://doi.org/10.1016/j.tsc.2021.100897
    Ключевые слова higher education, anxiety level, foreign language learning, learning efficiency.
    Название журнала Frolova, N., Shagivaleeva, G., Kamal, M., Spichak, V., & Salimova, S. . Anxiety level and critical thinking associated with foreign language learning, depending on educational and professional activities. //Thinking Skills and Creativit. - Volume 41, September 2021, 100897.https://doi.org/10.1016/j.tsc.2021.100897
    URL https://doi.org/10.1016/j.tsc.2021.100897
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=255115

    Полная запись метаданных