Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
HOW CHILDREN LEARN ABOUT ISLAM IN POST-SOVIET TATARSTAN: STATE AND NON-STATE ACTORS IN THE CONSTRUCTION OF CIVIL AND RELIGIOUS IDENTITY
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2021
Языканглийский
  • Алмазова Лейла Ильдусовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Almazova L., How Children Learn About Islam in Post-Soviet Tatarstan: State and Non-state Actors in the Construction of Civil and Religious Identity In Religious Diversity at School, Ed. by Ednan Aslan & Marcia Hermansen, - Berlin: Springer, 2021. 377-396
    Аннотация Construction of Civil and Religious Identity In Religious Diversity at School,
    Ключевые слова Ислам, мусульманское образование, Татарстан, школа
    Название журнала Construction of Civil and Religious Identity In Religious Diversity at School,
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=256449

    Полная запись метаданных