Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
SHARED BELIEFS AMONG TEACHER EDUCATORS AS A BASIS FOR A COHERENT TEACHER EDUCATION
Форма представленияЗарубежные монографии
Год публикации2021
Языкнемецкий
  • Алишев Тимирхан Булатович, автор
  • Полякова Оксана Викторовна, автор
  • Dammerer Johannes -, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Mentoring als Auftrag zum Dialog Professionalisierung und Qualifizierung von Lehrpersonen Wahrnehmen, wie wir interagieren
    Аннотация Communication methods for successful mentoring Mentoring wants to accompany, not advise. Promote, not challenge. Justify, not persuade. Support, not instruct. Offer dialogue, not instruments. Professionalize, not be a master craftsman's apprenticeship. Co-construction at eye level. In mentoring, we interact when we educate. When teachers operate in dialogue, starting a career becomes a career advancement for learners and teachers, not a transition – students also become dialogue partners. This mentoring continuation volume reflects on approaches from history to the digital challenges of communication.
    Ключевые слова Adult education, further education, supervision, Teacher training, Pedagogy and Didactics
    URL https://www.studienverlag.at/produkt/6164/mentoring-im-paedagogischen-kontext/
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=259986

    Полная запись метаданных