Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
TOWARD THE DEVELOPMENT OF A PEDAGOGICAL MODEL FOR THE FORMATION OF ETHNOCULTURAL TOLERANCE IN ADOLESCENTS IN A MULTI-ETHNIC ENVIRONMENT
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2021
Языканглийский
  • Каркина Светлана Владимировна, автор
  • Бутусова Дарья Олеговна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала D. Butusova, L. Faizrakhmanova, S. Karkina TOWARD THE DEVELOPMENT OF A PEDAGOGICAL MODEL FOR THE FORMATION OF ETHNOCULTURAL TOLERANCE IN ADOLESCENTS IN A MULTI-ETHNIC ENVIRONMENT // 13th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN21 Proceedings, pp. 4363-4369.
    Аннотация EDULEARN21 Proceedings
    Ключевые слова tolerance, pedagogical model, ethnocultural tolerance, artistic activity, theatrical art, performance activity
    Название журнала EDULEARN21 Proceedings
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=261080

    Полная запись метаданных