Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MULTILINGUAL EDUCATION: SUCCESS AND FAILURE OF EDUCATIONAL REFORMS (CASE STUDY: FORMER FRENCH COLONIES IN AFRICA).
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2018
Языканглийский
  • Маклакова Евгения Михайловна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала E. Maklakova, J. Mustafina, C. Gataullina, L. Slavina, E. Petrov, M. Alloghani, G. Kalinina, G. Aydayeva // MULTILINGUAL EDUCATION: SUCCESS AND FAILURE OF EDUCATIONAL REFORMS (CASE STUDY: FORMER FRENCH COLONIES IN AFRICA). 10th International Conference on Education and New Learning Technologies, 2-4 July, 2018, Palma, Spain. pp. 8814-8820.
    Аннотация 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Ключевые слова multilingual education, educational reforms, former french colonies in africa.
    Название журнала 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=263329

    Полная запись метаданных