Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
METHOD OF RIDDLES AS A MEANS OF THE LINGUOCULTURALOGICAL KNOWLEDGE FORMATION AMONG PRIMARY SCHOOL CHILDREN
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2017
Языкрусский
  • Хаирова Ирина Валентиновна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Khairova, Irina V. METHOD OF RIDDLES AS A MEANS OF THE LINGUOCULTURALOGICAL KNOWLEDGE FORMATION AMONG PRIMARY SCHOOL CHILDREN //MODERN JOURNAL OF ANGUAGE TEACHING METHODS.- 2017. - Том: 7.- Выпуск: 4.- С. 57 - 66
    Аннотация In the modern conditions of socio-cultural situation characterized by active processes of interaction between nations and cultures the linguoculturological competence which provides the effective intercultural communication of a person becomes highly demanded.
    Ключевые слова linguoculturological approach, linguoculturological knowledge, dialogic principle, riddle, primary school children.
    Название журнала Modern Journal of Language Teaching Methods
    URL http://mjltm.org/article-1-69-en.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=267148

    Полная запись метаданных