Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF UNIVERSITY FIELD COURSES ON DISTANCE EDUCATION
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2022
Языканглийский
  • Масалимова Альфия Рафисовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Vehabi , S. ., Zakirova, C. S. ., Masalimova, A. R. ., Khairullina, E. R. ., Slepneva, E. V. ., & Reznichenko, S. A. . (2022). Investigation of the Effects of University Field Courses on Distance Education. International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP), 12(2), pp. 20–34. https://doi.org/10.3991/ijep.v12i2.29333
    Аннотация This research focuses on examining the effects of university field courses on distance education and the integration of distance education into courses. A group of 357 university students studying biomedical engineering at universities in the Kosovo region and the Russian Federation volunteered to participate in the research. A quantitative research method was used in the study. In the research, the «Distance Education« measurement tool developed by the researchers was used as a data collection tool. The questionnaire was developed and edited by experts in the field. Data were collected using an online survey. The collected data were ana-lysed using the SPSS program
    Ключевые слова Biomedical Engineering, Distance Education, Use of Technology
    Название журнала INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY
    URL https://online-journals.org/index.php/i-jep/article/view/29333
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=269281
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    Masalimova_2022_document.pdf 1,04 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных