Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
STRUCTURAL-FUNCTIONAL MODEL OF FORMING THE TEACHERS' READINESS TO MANAGE THE DEVELOPMENT OF INTELLECTUALLY GIFTED STUDENTS
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2023
Языканглийский
  • Еремеева Гузель Ринатовна, автор
  • Сигачева Наталья Альбертовна, автор
  • Бикбулатов Руслан Рафаильевич, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Eremeeva G. Structural-functional model of forming the teachers' readiness to manage the development of intellectually gifted students / G. Eremeeva, N. Sigacheva, R. Bikbulatov // Proceedings of the 15th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN. Palma de Mallorca (Spain). 3rd - 5th of July, 2023. – Pp: 1025-1032. ISBN: 978-84-09-52151-7 ISSN: 2340-1117 DOI: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2023.0364 Режим доступа. – URL: https://library.iated.org/view/EREMEEVA2023STR Web of Science
    Аннотация Proceedings of the 15th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN.
    Ключевые слова Education, teacher, student, intellectually gifted, model, readiness, development.
    Название журнала Proceedings of the 15th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN.
    URL https://library.iated.org/view/EREMEEVA2023STR
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=284050
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    F__EREMEEVA2023STR.pdf 0,16 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных