Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
COLOR DIFFERENTIATION OF DIGITAL RISKS IN TEACHER EDUCATION. ЦВЕТОВАЯ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ ЦИФРОВЫХ РИСКОВ В ПЕДАГОГИЧЕСКОМ ОБРАЗОВАНИИ//INTEGRATION OF EDUCATION. - 2023. - VOL.27, IS.2. - P.325-339.
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2023
Языканглийский
  • Грунис Максим Леонидович, автор
  • Кирилова Галия Ильдусовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Grunis M.L, Kirilova G.I., Color Differentiation of Digital Risks in Teacher Education. Цветовая дифференциация цифровых рисков в педагогическом образовании//Integration of Education. - 2023. - Vol.27, Is.2. - P.325-339.
    Аннотация Introduction. At the present stage of education digital transformation, the urgent task is being addressed to train educators who are ready to meet the challenges and risks of a changing and unstable digital world. Digital risks differentiating and adjusting the course of digital learning for future educators constitute the study problem and goal. The paper draws attention to the issues of digital transformation in the educational system carried out under conditions of uncertainty, as well as ways and opportunities to adjust the course of digital learning, ensuring the readiness of future teachers for the changes that are coming in the near and distant future.
    Ключевые слова risk differentiation, networking, digital learning, pedagogical education, dynamic information environment
    Название журнала Integration of Education
    URL https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85165436158&doi=10.15507%2f1991-9468.111.027.202302.325-339&partnerID=40&md5=dd1deb42541f35d5890f6e01da37820f
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=286536

    Полная запись метаданных