Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MOTIVATIONAL STRATEGIES OF LOCAL AND FOREIGN STUDENTS: SOCIO-CULTURAL COMMONALITIES AND DIFFERENCES. IN M. KOWALCZUK-WALęDZIAK, A. KORZENIECKA-BONDAR, W. DANILEWICZ, AND GRACIENNE LAUWERS (EDS.), RETHINKING TEACHER EDUCATION FOR THE 21ST CENTURY. TRENDS, CHALLENGES AND NEW DIRECTIONS (PP. 348-361). OPLADEN, BERLIN, TORONTO: VERLAG BARBARA BUDRICH. ISBN: 978-3-8474-2241-9.
Форма представленияЗарубежные монографии
Год публикации2019
Языканглийский
  • Казакова Юлия Константиновна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Motivational Strategies of Local and Foreign Students: Socio-Cultural Commonalities and Differences. In M. Kowalczuk-Walędziak, A. Korzeniecka-Bondar, W. Danilewicz, and Gracienne Lauwers (Eds.), Rethinking Teacher Education for the 21st Century. Trends, Challenges and New Directions (pp. 348-361). Opladen, Berlin, Toronto: Verlag Barbara Budrich. ISBN: 978-3-8474-2241-9.
    Ключевые слова motivation, intercultural, comprehension, course, impact
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=289365

    Полная запись метаданных