Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
IMPROVING ARGUMENTATION SKILLS OF UNDEGRADUATE BIOLOGY STUDENTS THROUGH ARGUMENTATIVE PEER FEEDBACK AND ESSAY WRITING
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2023
Языканглийский
  • Захарова Наталья Александровна, автор
  • Муртазина Элина Ирковна, автор
  • Хисматуллина Люция Гумеровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала E. Murtazina, L. Khismatullina, N. Zakharova (2023) Improving argumentation skills of undegraduate biology students through argumentative peer feedback and essay writing. In: ICERI2023 Proceedings of the 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 13-15 November, Seville, Spain, 2023. IATED, pp. 4951-4958. https://doi.org/10.21125/iceri.2023.1236 (Web of Science)
    Аннотация ICERI2023 Proceedings
    Ключевые слова English as a foreign language, undergraduate biology students, scientific reasoning, argumentation skills, argumentative peer-assessment, argumentative essay, formative and summative evaluation.
    Название журнала ICERI2023 Proceedings
    URL https://library.iated.org/view/MURTAZINA2023IMP
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=291250

    Полная запись метаданных