Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2023 |
Язык | английский |
|
Захарова Наталья Александровна, автор
Муртазина Элина Ирковна, автор
Хисматуллина Люция Гумеровна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
E. Murtazina, L. Khismatullina, N. Zakharova (2023) Improving argumentation skills of undegraduate biology students through argumentative peer feedback and essay writing. In: ICERI2023 Proceedings of the 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 13-15 November, Seville, Spain, 2023. IATED, pp. 4951-4958. https://doi.org/10.21125/iceri.2023.1236 (Web of Science)
|
Аннотация |
ICERI2023 Proceedings |
Ключевые слова |
English as a foreign language, undergraduate biology students, scientific reasoning, argumentation skills, argumentative peer-assessment, argumentative essay, formative and summative evaluation. |
Название журнала |
ICERI2023 Proceedings
|
URL |
https://library.iated.org/view/MURTAZINA2023IMP |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=291250 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Захарова Наталья Александровна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Муртазина Элина Ирковна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Хисматуллина Люция Гумеровна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2023-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2023-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2023 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
E. Murtazina, L. Khismatullina, N. Zakharova (2023) Improving argumentation skills of undegraduate biology students through argumentative peer feedback and essay writing. In: ICERI2023 Proceedings of the 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 13-15 November, Seville, Spain, 2023. IATED, pp. 4951-4958. https://doi.org/10.21125/iceri.2023.1236 (Web of Science)
|
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=291250 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
ICERI2023 Proceedings |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
English as a foreign language |
ru_RU |
dc.subject |
undergraduate biology students |
ru_RU |
dc.subject |
scientific reasoning |
ru_RU |
dc.subject |
argumentation skills |
ru_RU |
dc.subject |
argumentative peer-assessment |
ru_RU |
dc.subject |
argumentative essay |
ru_RU |
dc.subject |
formative and summative evaluation. |
ru_RU |
dc.title |
Improving argumentation skills of undegraduate biology students through argumentative peer feedback and essay writing |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|