Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2023 |
Язык | английский |
|
Муртазина Элина Ирковна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Murtazina, E.I, Kondrateva, I.G. (2023) Strengthening the Motivation of English Language Students to do Research Work along with Interdisciplinary Interaction; Proceedings of the 3rd International Conference on Research in Applied Linguistics (ICRAL 2023), October 30, 2023, Kazan, Russia, Journal of Research in Applied Linguistics, 14(3), 2023, pp. 157-161, Shahid Chamran University of Ahvaz. (SCOPUS) |
Ключевые слова |
English Language Students; Motivation; Interdisciplinary Interaction |
Название журнала |
JOURNAL OF RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS
|
URL |
https://rals.scu.ac.ir/data/rals/news/ICRAL_2023_Paper_No_31.pdf |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=293692 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Муртазина Элина Ирковна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2023-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2023-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2023 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Murtazina, E.I, Kondrateva, I.G. (2023) Strengthening the Motivation of English Language Students to do Research Work along with Interdisciplinary Interaction; Proceedings of the 3rd International Conference on Research in Applied Linguistics (ICRAL 2023), October 30, 2023, Kazan, Russia, Journal of Research in Applied Linguistics, 14(3), 2023, pp. 157-161, Shahid Chamran University of Ahvaz. (SCOPUS) |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=293692 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
JOURNAL OF RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
|
ru_RU |
dc.title |
Strengthening the Motivation of English Language Students to do Research Work along with Interdisciplinary Interaction |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|