Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2024 |
Язык | английский |
|
Еремеева Гузель Ринатовна, автор
Сигачева Наталья Альбертовна, автор
|
|
Бикбулатов Руслан Рафаильевич, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Eremeeva G. The usage of depth and complexity icons when working with intellectually gifted students / G. Eremeeva, N. Sigacheva, R. Bikbulatov // Proceedings of the 18th International Technology, Education and Development Conference INTED. Valencia, Spain. 4-6 March 2024. – Pp: 829-836. ISBN: 978-84-09-59215-9
ISSN: 2340-1079
Publisher: IATED
DOI:10.21125/inted.2024.0281
Режим доступа. – URL: https://library.iated.org/view/EREMEEVA2024USA
(Web of Science) |
Аннотация |
Proceedings of the 18th International Technology, Education and Development Conference INTED. Valencia, Spain. 4-6 March 2024. |
Ключевые слова |
Education, teacher, student, intellectually gifted, depth and complexity icons, differentiated lesson. |
Название журнала |
Proceedings of the 18th International Technology, Education and Development Conference INTED. Valencia, Spain. 4-6 March 2024.
|
URL |
https://library.iated.org/view/EREMEEVA2024USA |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=296808 |
Файлы ресурса | |
|
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Еремеева Гузель Ринатовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Сигачева Наталья Альбертовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Бикбулатов Руслан Рафаильевич |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2024-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2024-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2024 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Eremeeva G. The usage of depth and complexity icons when working with intellectually gifted students / G. Eremeeva, N. Sigacheva, R. Bikbulatov // Proceedings of the 18th International Technology, Education and Development Conference INTED. Valencia, Spain. 4-6 March 2024. – Pp: 829-836. ISBN: 978-84-09-59215-9
ISSN: 2340-1079
Publisher: IATED
DOI:10.21125/inted.2024.0281
Режим доступа. – URL: https://library.iated.org/view/EREMEEVA2024USA
(Web of Science) |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=296808 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Proceedings of the 18th International Technology, Education and Development Conference INTED. Valencia, Spain. 4-6 March 2024. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
Education |
ru_RU |
dc.subject |
teacher |
ru_RU |
dc.subject |
student |
ru_RU |
dc.subject |
intellectually gifted |
ru_RU |
dc.subject |
depth and complexity icons |
ru_RU |
dc.subject |
differentiated lesson. |
ru_RU |
dc.title |
The usage of depth and complexity icons when working with intellectually gifted students |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|