Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
TRENDS OF PRESENT DAY EDUCATION: STUDENT SUPPORT AND MOTIVATION IN INTERPRETING CLASSES
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2024
Языканглийский
  • Акимова Ольга Валерьевна, автор
  • Гайнутдинова Алсу Закиевна, автор
  • Курмаева Ирина Ильдаровна, автор
  • Мухаметзянова Резида Искандаровна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала R. Mukhametzyanova,A. Gainutdinova, O. Akimova, I. Kurmaeva. TRENDS OF PRESENT DAY EDUCATION: STUDENT SUPPORT AND MOTIVATION IN INTERPRETING CLASSES // INTED2024 Proceedings. -Spain, 2024. - p. 7536.
    Аннотация Modern trends in Russian education are much different from trends in past decades. The role of the teacher has changed: now he is more of an assistant and a conductor of knowledge, rather than a strict mentor. The teacher also faces other tasks: to return live communication to the classroom, which was lost during the coronavirus pandemic and replaced by online lessons.
    Ключевые слова university student, interpreting lesson, support, motivation, effective educational process.
    Название журнала INTED2017: 11TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=297446

    Полная запись метаданных