Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2024 |
Язык | английский |
|
Еремеева Гузель Ринатовна, автор
Сигачев Михаил Юрьевич, автор
Сигачева Алсу Гиниязовна, автор
Сигачева Наталья Альбертовна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Sigacheva N. Assessment of students' satisfaction with the decision to study to be a teacher: diagnostics method / N. Sigacheva, M. Sigachev, A. Sigacheva, G. Eremeeva // Proceedings of the 16th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN. Palma de Mallorca (Spain). 1st – 3rd of July, 2024. – Pp: 872-880.
ISBN: 978-84-09-62938-1 ISSN: 2340-1117
DOI: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2024.0314
Режим доступа. – URL: https://library.iated.org/view/SIGACHEVA2024ASS
(Web of Science) |
Аннотация |
Proceedings of the 16th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN |
Ключевые слова |
satisfaction with professional choice; motivation; teacher, diagnostics, academic performance |
Название журнала |
Proceedings of the 16th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN
|
URL |
https://library.iated.org/view/SIGACHEVA2024ASS |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=306276 |
Файлы ресурса | |
|
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Еремеева Гузель Ринатовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Сигачев Михаил Юрьевич |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Сигачева Алсу Гиниязовна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Сигачева Наталья Альбертовна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2024-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2024-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2024 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Sigacheva N. Assessment of students' satisfaction with the decision to study to be a teacher: diagnostics method / N. Sigacheva, M. Sigachev, A. Sigacheva, G. Eremeeva // Proceedings of the 16th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN. Palma de Mallorca (Spain). 1st – 3rd of July, 2024. – Pp: 872-880.
ISBN: 978-84-09-62938-1 ISSN: 2340-1117
DOI: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2024.0314
Режим доступа. – URL: https://library.iated.org/view/SIGACHEVA2024ASS
(Web of Science) |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=306276 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Proceedings of the 16th International Conference on Education and New Learning Technologies EDULEARN |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
satisfaction with professional choice; motivation; teacher |
ru_RU |
dc.subject |
diagnostics |
ru_RU |
dc.subject |
academic performance |
ru_RU |
dc.title |
Assessment of students' satisfaction with the decision to study to be a teacher: diagnostics method |
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|