Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
DEVELOPING A STANDARDIZED ASSESSMENT TOOL OF TEXT-LEVEL READING IN PRIMARY SCHOOL CHILDREN: TRANSFERRING WORLDWIDE PRACTICES TO UNDERSTUDIED AND MINORITY LANGUAGES
Форма представленияТезисы и материалы конференций в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2024
Языканглийский
  • Ханова Айгуль Филусовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Zdorova N., Staroverova V., Khanova A., Minvaleeva F., Gumova N., Bguasheva A., Makerova S., Shestakova E. & Dragoy O. Developing a standardized assessment tool of text-level reading in primary school children: transferring worldwide practices to understudied and minority languages. 11th Novi Sad workshop on Psycholinguistic, neurolinguistic and clinical linguistic research. Novi Sad, Serbia. April 20, 2024. р.24-26. ISBN 978-86-6065-841-0
    Аннотация 11th Novi Sad workshop on Psycholinguistic, neurolinguistic and clinical linguistic research
    Ключевые слова text-level reading assessment, minority language, Tatar, Adyghe
    Название журнала 11th Novi Sad workshop on Psycholinguistic, neurolinguistic and clinical linguistic research
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=306876

    Полная запись метаданных