Форма представления | Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
Год публикации | 2013 |
Язык | русский |
|
Сафаргалиев Эрнст Раисович, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Middle-East Journal of Scientific Research 17 (3): 296-299, 2013. ISSN 1990-9233 |
Аннотация |
Middle-East Journal of Scientific Research |
Ключевые слова |
Branding Brand Strategic management Unsatisfied needs Consumer |
Название журнала |
Middle-East Journal of Scientific Research
|
URL |
http://www.idosi.org/mejsr/mejsr17(3)13.htm |
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=76239 |
Файлы ресурса | |
|
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Сафаргалиев Эрнст Раисович |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2013-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2013-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2013 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Middle-East Journal of Scientific Research 17 (3): 296-299, 2013. ISSN 1990-9233 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=76239 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Middle-East Journal of Scientific Research |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Middle-East Journal of Scientific Research |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article is devoted to defining of an essence of brand as the single whole integrity of socioeconomic
promises to a consumer. In this connection the analysis of notion ?branding? is made. The authors
give their own interpretation of branding as strategic process. The relationship between brand and consumer
is revealed which is built in inter-influence from both sides. It is emphasized that the more stronger this
relationship is the more stronger the brand will be. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
|
ru_RU |
dc.title |
Management of Socio-Economic Components of Branding in the Company
(Управление социально-экономическими составляющими брендинга на предприятии)
|
ru_RU |
dc.type |
Статьи в зарубежных журналах и сборниках |
ru_RU |
|