Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
MODELING FINANCIAL INDICATORS IN MARKETING RESEARCHES OF IMPROVING THE ECONOMIC EFFICIENCY OF A COMPANY
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2014
  • Зульфакарова Лилия Фаридовна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала The article deals with the ways to improve the competitive ability of the products manufactured by a series of companies operating in the processing industry of the Republic of Tatarstan. It analyzes a series of financial indicators and their influence on improving the economic efficiency of the companies. The article also introduces scenarios and forecasting calculations of the dynamics of the financial indicators variations due to the implementation of marketing measures.
    Аннотация Scientific approach to the analysis of the government's economic policy in the present-day conditions?. CA, USA, B&M Publishing, 2014.
    Ключевые слова Keywords: competitive ability, forecasting, economic efficiency, marketing researches.
    Название журнала Scientific approach to the analysis of the government's economic policy in the present-day conditions?. CA, USA, B&M Publishing, 2014.
    URL http://www.colloquium-publishing.ru
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=81409

    Полная запись метаданных