Форма представления | Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
Год публикации | 2013 |
|
Соболева Нина Павловна, автор
|
Библиографическое описание на языке оригинала |
Соболева Н.П. Contextual implementation of set expressions in the language of advertising (on the material of the Russian, English and German languages) // Фразеология в многоязычном обществе / сборник статей международной фразеологической конференции Europhras. В двух томах. Казань: Татарское республиканское издательство Хэтер, 2013. 2 т. С. 40-47. ISBN 978-5-94113-426-7 |
Аннотация |
Сборник статей международной фразеологической конференции Europhras |
Ключевые слова |
Advertising context, set expressions, slogan, transformed and non-transformed set expressions |
Название журнала |
Сборник статей международной фразеологической конференции Europhras
|
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=84953 |
Полная запись метаданных |
Поле DC |
Значение |
Язык |
dc.contributor.author |
Соболева Нина Павловна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2013-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2013-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2013 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Соболева Н.П. Contextual implementation of set expressions in the language of advertising (on the material of the Russian, English and German languages) // Фразеология в многоязычном обществе / сборник статей международной фразеологической конференции Europhras. В двух томах. Казань: Татарское республиканское издательство Хэтер, 2013. 2 т. С. 40-47. ISBN 978-5-94113-426-7 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/?p_id=84953 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Сборник статей международной фразеологической конференции Europhras |
ru_RU |
dc.description.abstract |
This investigation is aimed at the study of set expressions in the advertising context, identification and comparative analysis of functioning peculiarities of these expressions in Russian, English and German advertising slogans.
The object of our investigation is phraseological units in three languages. The subject of our research is transformed and non-transformed set expressions in advertising texts in three languages.
|
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
Advertising context |
ru_RU |
dc.subject |
set expressions |
ru_RU |
dc.subject |
slogan |
ru_RU |
dc.subject |
transformed and non-transformed set expressions |
ru_RU |
dc.title |
Contextual implementation of set expressions in the language of advertising (on the material of the Russian, English and German languages) |
ru_RU |
dc.type |
Тезисы и материалы конференций в российских журналах и сборниках |
ru_RU |
|