Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
GABDULKHAKOV V.F., KALIMULLIN A.M. DIVERSIFICFTION OF EDUCATION AND A NEW MODEL FOR PREPARATION OF INSTRUCTORS. LIFE SCI J 2014;11(12S):107-113 (ISSN:1097-8135). HTTP://WWW.LIFESCIENCESITE.COM. 19
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2014
  • Габдулхаков Валерьян Фаритович, автор
  • Другие авторы Калимуллин Айдар Минимансурович
    Библиографическое описание на языке оригинала Gabdulkhakov V.F., Kalimullin A.M. Diversificftion of Education and a New Model for Preparation of Instructors. Life Sci J 2014; 11(12s):107-113 (ISSN:1097-8135). http://www.lifesciencesite.com. 19
    Аннотация The diversification of education at Kazan Federal University has helped work out a personified model for preparation of instructors. Undergra-duate students are deepening their knowledge of the core subjects (be it Mathematics and Physics or Chemistry and Biology), while graduate stu-dents are making a choice: whether to be an engi-neer, researcher, scientist (which means keep deepening one?s knowledge) or be a teacher (which means master psychology, pedagogics, and the methodology of teaching a chosen discipline). The personified approach has helped identify the indicators and determinants of pedagogical craftsmanship.
    Ключевые слова Keywords: diversity education, ideology teacher training, psycho-pedagogical training.
    Название журнала Life Sci J 2014; 11(12s):107-113 (ISSN:1097-8135).
    URL http://www.lifesciencesite.com. 19
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=85328

    Полная запись метаданных