Казанский (Приволжский) федеральный университет, КФУ
КАЗАНСКИЙ
ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
 
PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF PRIMARY SCHOOLCHILDREN CIVIL IDENTITY DEVELOPMENT (RESULTS OF COMPLEX RESEARCH)
Форма представленияСтатьи в зарубежных журналах и сборниках
Год публикации2014
Языкрусский
  • Громова Чулпан Раесовна, автор
  • Закирова Венера Гильмхановна, автор
  • Библиографическое описание на языке оригинала Chulpan Raesovna Gromova, Venera Gilmhanovna Zakirova. Psychological and pedagogical conditions of primary schoolchildren civil identity development (results of complex research) // Life Science Journal 2014;11(10s)
    Аннотация The article presents the results of complex research of psychological and pedagogical conditions of primary schoolchildren civil identity development. On the basis of the theoretical research there has been revealed the insufficient level of structure, stages, and factors of children?s civil identity development. The empirical research covers the period of 2012-2013 and is divided into some stages. During each of these stages there was conducted a forming experiment.
    Ключевые слова social, civil identity, patriotic attitude to motherland, a primary schoolchild, program of civil identity basics development
    Название журнала Life Science Journal
    Ссылка для РПД http://dspace.kpfu.ru/xmlui/bitstream/handle/net/32837/Psychological_and_pedagogical_conditions_of_primary_schoolchildren_civil_identity_development.pdf?sequence=1&isAllowed=y
    URL http://www.lifesciencesite.com/lsj/life1110s/101_25925life1110s14_518_521.pdf
    Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на эту карточку https://repository.kpfu.ru/?p_id=86343
    Файлы ресурса 
    Название файла Размер (Мб) Формат  
    Psychological_and_pedagogical_conditions_of_primary_schoolchildren_civil_identity_development.pdf 0,15 pdf посмотреть / скачать

    Полная запись метаданных