Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ КАК «УСИЛИТЕЛЬ» ДРУГИХ ФОРМ ИННОВАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2020
Языкрусский
  • Eremina Irina Ilinichna, author
  • Ishmuradova Izida Ildarovna, author
  • Lysanov Denis Mikhaylovich, author
  • Bibliographic description in the original language Ishmuradova I.I. MARKETINGOVYE INNOVACII KAK «USILITEL» DRUGIKh FORM INNOVACIONNOY DEYaTELNOSTI / I.I. Ishmuradova, I.I. Eremina, D.M. Lysanov // Nauka Krasnoyarya. 2020. T. 9. № 1-2. S. 42-47. STATYa VAK
    Annotation В статье рассмотрены маркетинговые инновации, как одна из форм инновационной деятельности. Построена DCOR - модель маркетинговых инноваций, раскрывающая основные этапы. The article discusses marketing innovation as one of the forms of innovation. Designed DCOR - a model of marketing innovation that reveals the main stages.
    Keywords DCOR-MODEL, MARKETING INNOVATION, INNOVATION, INNOVATION PROCESS, DCOR-МОДЕЛЬ, МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ, ИННОВАЦИИ, ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, ИННОВАЦИОННЫЙ ПРОЦЕСС
    The name of the journal Наука Красноярья
    URL https://kras-science.ru/
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=233659&p_lang=2

    Full metadata record