Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
ЭМПИРИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ МОТИВАЦИИ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ КАК ФАКТОРА ЭФФЕКТИВНОСТИ РЕКЛАМЫ
Form of presentationConference proceedings in Russian journals and collections
Year of publication2020
Языкрусский
  • Vakhitova Tina Muratovna, author
  • Kachmarzhik Sofya Egorovna, author
  • Bibliographic description in the original language Vakhitova T.M.EMPIRIChESKOE ISSLEDOVANIE MOTIVACII POTREBITELSKOGO POVEDENIYa KAK FAKTORA EFFEKTIVNOSTI REKLAMY/ Vakhitova T.M., Gaponenko S.E.//Ekonomika v menyayushhemsya mire: IV Vserossiyskiy ekonomicheskiy forum: sbornik nauchnykh trudov (Kazan, 29 aprelya 2020 g.) / Economy in a changing world: IV Russian Economic Forum: sollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). – Kazan: Izdatelstvo Kazanskogo universiteta, 2020. – 679 s.
    Annotation Экономика в меняющемся мире: IV Всероссийский экономический форум: сборник научных трудов (Казань, 29 апреля 2020 г.) / Economy in a changing world: IV Russian Economic Forum: сollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). – Казань: Издательство Казанского университета, 2020. – 679 с.
    Keywords потребительское поведение, реклама, эффективность
    The name of the journal Экономика в меняющемся мире: IV Всероссийский экономический форум: сборник научных трудов (Казань, 29 апреля 2020 г.) / Economy in a changing world: IV Russian Economic Forum: сollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). – Казань: Издательство Казанского университета, 2020. – 679 с.
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=238719&p_lang=2

    Full metadata record