Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
ПОВЫШЕНИЕ МАРЖИНАЛЬНОСТИ ТОВАРОВ ПУТЕМ ФОРМИРОВАНИЯ ЦЕНОВОГО ВОСПРИЯТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2023
Языкрусский
  • Sakhbieva Amina Ildarovna, author
  • Mukhametzyanov Mansur Ilgamovich, author
  • Bibliographic description in the original language Sakhbieva A.I. Povyshenie marzhinalnosti tovarov putem formirovaniya cenovogo vospriyatiya potrebiteley / Sakhbieva A.I., Mukhametzyanov M.I.// Finansovyy biznes. 2023. №5. S.71-74
    Keywords потребительское восприятие, потребительское поведение, спрос, цены, покупатели, маржинальность товаров
    The name of the journal Финансовый бизнес
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=284916&p_lang=2

    Full metadata record